SiberGazete

Altın da yükseldi

Altın da yükseldi
Haberler / Altın
6 Ocak 2020 Pazartesi 09:05

ABD Başkanı Trump'un açıklamaları altını da uçurdu. Altın yükselmeye devam ediyor.
ABD Başkanı Donald Trump'ın, gece Irak'ı tehdit eden açıklamaları sonrasında altının Ons fiyatı 1583, gramı ise 304 TL'ye yükseldi. 

Trump, "Onlara daha önce hiç görmedikleri gibi yaptırımlar uygulayacağız. İran yaptırımlarının biraz uysal görünmesini sağlayacak" demişti

GÜVENLİ LİMAN
Öte yandan ABD İran gerginliği nedeniyle altına talebin arttığı dikkat çekiyor. Yatırımcılar tarafından güvenli liman olarak görülen altın özellikle savaş döneminde yoğun talep görüyor. Bazı yatırımcıların ellerinde fiziki altın bulundurduğu da dikkat çekiyor.


YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
BORSA EKO DÜNYA BANKACILIK DÖVİZ ALTIN GÜNDEM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SİGORTA KRİPTO ŞİRKET HABERLERİ EKO ÇİZGİ GENEL
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 SiberGazete