SiberGazete

Altın daha düşecek mi?

Altın daha düşecek mi?
Haberler / Altın
14 Mart 2020 Cumartesi 09:27

Koronavirüs salgınında altın şaşırttı. Altın tüm dünyada sert düşüş yaşadı. Altın neden düşüyor?
Her zaman güvenli liman olarak gösterilen altın bu kez şaşırttı. Koronavirüs nedeninle altının onsu geçen hafta 1.700 doları görürken, son üç günde gelen sert satışlarla yatırımcısına büyük zarar ettirdi. 
Altının onsu 1700 dolardan 1529 dolara kadar geriledi.  Altın uzun bir süreden bu yana ilk kez bu kadar sert bir düşüş yaşıyor.

Koronavirüsün global anlamda dünyayı etkilemesine rağmen altına talebin azalması ve satışların yoğunlaşmasını uzmanlar kar satışı olarak yorumluyor.
Finans uzmanları, "altında beklenti satın alınarak bin 700 dolara kadar yükseldi.  Bu seviyeden sert satışlar geldi. Bu satışlar biraz da panik satışlara neden oldu.  Bazı büyük oyuncuların blok satışı bu düşüşte etkili oldu. Düşüşün bir başka nedeni ise insanların korkup nakide geçmesinden kaynaklandı"

DÜŞÜŞ SÜRER Mİ?
Uzmanlar altındaki düşüşün 1.500 doların altına gelinceye kadar sürebileceği belirtiliyor.


YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
BORSA EKO DÜNYA BANKACILIK DÖVİZ ALTIN GÜNDEM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SİGORTA KRİPTO ŞİRKET HABERLERİ EKO ÇİZGİ GENEL
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 SiberGazete