SiberGazete

Altına darbe vuracak gelişme!

Altına darbe vuracak gelişme!
Haberler / Altın
29 Ekim 2020 Perşembe 14:02

Son 10 yıldır çılgınca altın alan bazı merkez bankalar  altın satmaya başladı. Aralarında Türkiye'nin de bulunduğu merkez bankalarının bu satışının altın fiyatlarını olumsuz etkilemesi bekleniyor.
Dünyanın en çok altın alan merkez bankalarından olan Türkiye, Özbekistan ve Rusya'nın bu kez satışa geçtiği öne sürüldü.

Bloomberg'in haberine göre, 2010 yılından bu yana aralıksız altın alan Türkiye ve Özbekistan, son 3 ayda yükselen fiyatında etkisiyle sürekli satışa geçti. Satış yapılan miktarın 12 tondan fazla olduğu belirtiliyor.Dünya Altın konseyi, 13 yıllık süre sonunda bu merkez bankalarının satış yaptığını resmi olarak açıkladı.

Öte yandan altın fiyatlarındaki yükselişte merkez bankalarının etkisinin büyük olduğu belirtiliyor. Dünyada en çok altın alan bu üç merkez bankasının yeniden satışa geçmesinin fiyatlar üzerinde olumsuz etki yaratabileceği öne sürülüyor.


YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
BORSA EKO DÜNYA BANKACILIK DÖVİZ ALTIN GÜNDEM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SİGORTA KRİPTO ŞİRKET HABERLERİ EKO ÇİZGİ GENEL
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 SiberGazete