SiberGazete

Altında sert düşüş!

Altında sert düşüş!
Haberler / Altın
17 Haziran 2021 Perşembe 13:51

FED kararından sonra en fazla düşüş altında yaşanıyor. Altının onsu 1800 doların da altına geriledi.
Son 13 yılın zirvesine çıkan enflasyonun ardından dün gerçekleştirilen FOMC toplantısı piyasalar için oldukça önemliydi. Faiz oranı ve varlık alımlarında değişiklik yapılmayan toplantı, para politikasının yol haritası olan noktasal grafikler ve tahminlerden dolayı dün piyasalarda oldukça etki yarattı.

Komite yetkilileri varlık alımlarının azaltılmasını gündeme alırken tahminler ise 2023’te iki faiz artışını işaret etti, ayrıca yetkililerin ekonomik beklentilerini de yükseltmeleriyle beraber bu toplantı pandemi dönemindeki en şahin toplantı olarak görüldü.

Bu gelişmelerden sonra altın sert düşmeye başladı. Bugün saat 13.51 itibariyle altındaki deger kaybı sürüyor. Altın 1800 doların da altını görerek 1.797 doları gördü.


YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
BORSA EKO DÜNYA BANKACILIK DÖVİZ ALTIN GÜNDEM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SİGORTA KRİPTO ŞİRKET HABERLERİ EKO ÇİZGİ GENEL
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 SiberGazete