SiberGazete

Altını bu kez fonlar satıyor

Altını bu kez fonlar satıyor
Haberler / Altın
20 Kasım 2020 Cuma 09:06

Korona aşısının bulunması ve  bazı merkez bankalarının satışından sonra başlayan altındaki düşüş sürüyor. Altının bu kez yatırım fonları satıyor.
Altın fiyatlarında şimdi de yatırım fon endişesi başladı. Korona aşısının bulunması ve aralarında Türkiye'nin de bulunduğu bazı Merkez Bankaları'nın satışları altında satış baskısı oluşturuyor. Tüm bu gelişmelerden sonra şimdi de yatırımcıların altına dayalı Borsa yatırım fonlarından çıkmaya başlamasıyla birlikte Mart ayından sonraki en uzun düşüş serisine doğru ilerliyor.

Spot altın, Singapur saatiyle 08:27’de yüzde 0.1 değer kaybederek ons başına 1,863.51 dolar seviyesinden işlem gördü.

Gümüş yüzde 0.2 düşerken platinum ve paladyum yatay seyretti.


YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
BORSA EKO DÜNYA BANKACILIK DÖVİZ ALTIN GÜNDEM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SİGORTA KRİPTO ŞİRKET HABERLERİ EKO ÇİZGİ GENEL
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 SiberGazete