SiberGazete

Azerbaycan Merkez Bankası'ndaki 1 milyar Euro'nun vadesini uzattı

Azerbaycan Devlet Fonu'nun Merkez Bankası'na yatırdığı 1 milyar Euro'luk mevduatın vadesi yılbaşına kadar uzadı.
Azerbaycan Merkez Bankası'ndaki 1 milyar Euro'nun vadesini uzattı
Haberler / Döviz
5 Ağustos 2022 Cuma 14:11
Azerbaycan devlet fonunun TCMB bünyesinde tuttuğu 1 milyar euroluk depo hesabının vadesinin uzatıldığı belirtildi. Azerbaycan'dan Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası'na Ocak'ta 1 milyar euro gelmişti. Azerbaycan’ın Sofaz olarak bilinen devlet petrol fonu, Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası’na 6 ay vadeli 1 milyar euro tutarındaki mevduatı birkaç taksit halinde yatırdığını duyurmuştu. Sofaz’ın internet sitesinde yayınlanan açıklamada, mevduatın Türkiye’de finansal istikrarın korunmasına yardımcı olmasının hedeflendiği belirtilmişti. Taksitler 27 Ocak’ta tamamlanmıştı.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
BORSA EKO DÜNYA BANKACILIK DÖVİZ ALTIN GÜNDEM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SİGORTA KRİPTO ŞİRKET HABERLERİ EKO ÇİZGİ GENEL
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 SiberGazete