SiberGazete

Borsada sadece endeks değil yatırımcı sayısı da düştü

Borsa endeksindeki düşüş yatırımcıların borsadan kaçışına neden oluyor.
Borsada sadece endeks değil yatırımcı sayısı da düştü
Haberler / Borsa
4 Kasım 2024 Pazartesi 12:21
Merkezi Kayıt Kuruluşu'na (MKK) bağlı Veri Analiz Platformu (VAP) tarafından açıklanan verilere göre, bu yıl en yüksek seviyesini Mayıs ayında 8 milyon 328 bin 250 adet yatırımcı ile gören borsa için bu tarihten itibaren yatırımcı sayısında sürekli düşüş yaşandı. Haziran ayında 690 bin 776 yatırımcı kaybeden borsanın yatırımcı sayısı 7 milyon 637 bin 474 adede geriledi. Bu düşüş süreci sonunda Ekim ayında Borsa İstanbul'da hesabı olan yatırımcıların sayısı 7 milyon 18 bin 203 kişi düzeyinde oldu. DÜŞÜŞ ETKİLİ OLDU Borsadaki yatırımcı sayısındaki düşüş endekste yaşanan düşüşten kaynaklı olduğu belirtiliyor.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
BORSA EKO DÜNYA BANKACILIK DÖVİZ ALTIN GÜNDEM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SİGORTA KRİPTO ŞİRKET HABERLERİ EKO ÇİZGİ GENEL
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 SiberGazete