SiberGazete

Dağ fare mi doğurdu? Dolar yeniden 17 liranın üzerine çıktı!

Dağ fare mi doğurdu? Dolar yeniden 17 liranın üzerine çıktı!
Haberler / Döviz
9 Haziran 2022 Perşembe 23:10
Hazine ve Maliye Bakanlığı'nın akşam saatlerinde yaptığı açıklama dolarda 16.750 TL'ye kadar gevşemeye neden olmuştu. Ancak saat 23.00 itibariyle açıklanan tedbirlerden birinin Gelire Endeksli Senet olması piyasanın beklentisini karşılamadı. Dolar yeniden 17 liranın üzerine çıktı. Söz konusu GES'in eski bir ürün olduğu ve bu nedenle piyasa tarafından yeterince etkili bulunmadı. Dolar yeniden 17 liranın üzerine çıktı. Saat 23.08 itibariyle 17.150 TL'den işlem görüyor.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
BORSA EKO DÜNYA BANKACILIK DÖVİZ ALTIN GÜNDEM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SİGORTA KRİPTO ŞİRKET HABERLERİ EKO ÇİZGİ GENEL
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 SiberGazete