SiberGazete

Dolar açığı büyüyor Merkez Bankası 7 ayda KİT'lere 23,5 milyar dolar sattı

Dolar açığı büyüyor Merkez Bankası 7 ayda KİT'lere 23,5 milyar dolar sattı
Haberler / Döviz
7 Haziran 2022 Salı 13:19
Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası (TCMB) Mayıs ayında KİT'lere Döviz satışına devam etti. TCMB verilerine göre Mayıs ayında KİT'lere 1,8 milyar dolarlık döviz satışı yapıldı. Böylelikle son 7 ayda KİT'lere yapılan döviz satışı 23,5 milyar dolara ulaştı. Nisan ayında TCMB KİT'lere 3,3 milyar dolarlık döviz satışı yapmıştı. EN BÜYÜK KALEM ENERJİ Cari açığın en büyük kalemi enerji olarak belirtiliyor. Petrol ve doğalgaz fiyatlarındaki artış Türkiye'nin daha fazla dolar ödemesine neden oluyor.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
BORSA EKO DÜNYA BANKACILIK DÖVİZ ALTIN GÜNDEM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SİGORTA KRİPTO ŞİRKET HABERLERİ EKO ÇİZGİ GENEL
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 SiberGazete