SiberGazete

Dolar aylar sonra 16 liraya yükseldi

Dolar aylar sonra 16 liraya yükseldi
Haberler / Döviz
24 Mayıs 2022 Salı 09:47
Enflasyon endeksli bono beklentisi ile dün 15.700'ün bile altına gerileyen dolar, bu sabah 09.43 itibariyle yeniden 16 lirayı gördü. Böylece dolar geçtiğimiz yıl Aralık ayından bu yana en yüksek seviyeye yükselmiş oldu. CUMHURBAŞKANI AÇIKLAMADI Bir süredir yoğun olarak konuşulan süper bono ya da diğer adıyla enflasyona endeksli bono beklentisi dün kabine toplantısı nedeniyle de zirve yapmıştı. Piyasada doların kur korumalı mevduatın açıklandığı günkü gibi bir düşüş beklentisi gerçekleşti. Dün yoğun satışlarla dolar 15.700'ün altını kısa bir süre de olsa görmüştü. Ancak, dün gece Cumhurbaşkanı tarafından açıklanmaması üzerine dolar yeniden yükselişe geçti.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
BORSA EKO DÜNYA BANKACILIK DÖVİZ ALTIN GÜNDEM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SİGORTA KRİPTO ŞİRKET HABERLERİ EKO ÇİZGİ GENEL
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 SiberGazete