SiberGazete

Dolar son 20 yılın rekorunu kırdı!

ABD Merkez Bankası (Fed) Başkanı Jerome Powell’ın verdiği “şahin” mesajların ardından dolar endeksi 109,5 ile Eylül 2002’den bu yana en yüksek seviyeyi gördü.
Dolar son 20 yılın rekorunu kırdı!
Haberler / Döviz
29 Ağustos 2022 Pazartesi 09:53
ABD Merkez Bankası (Fed) Başkanı Jerome Powell’ın verdiği “şahin” mesajların ardından dolar endeksi 109,5 ile Eylül 2002’den bu yana en yüksek seviyeyi gördü. Gelişmeler sonrası küresel çapta azalan risk iştahı ile pay piyasalarına sert satış gelirken, dolar endeksi 109,5 ile Eylül 2002’den bu yana en yüksek seviyeyi gördü. Cuma günü yüzde 3,02’nin altını gören ABD’nin 10 yıllık tahvil faizi ise yüzde 3,12’yi aştı. TL'DEN SES YOK! Bütün dünya para birimleri dolar karşısında olumsuz etkilenirken, Türk lirası direnen nadir para birimleri arasında yer aldı.  Dolar bu sabah 18.200 seviyesine yakın işlem görüyor. Geçen haftayı 18.150 seviyesinde kapatan dolar, saat 09.50 itibariyle 18.185 TL'den işlem görüyor.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
BORSA EKO DÜNYA BANKACILIK DÖVİZ ALTIN GÜNDEM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SİGORTA KRİPTO ŞİRKET HABERLERİ EKO ÇİZGİ GENEL
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 SiberGazete