SiberGazete

Dolar yılbaşından bu yana yüzde 30 yükseldi

Dolar/TL yeni güne 17,48 liradan başladıktan sonra yeniden 17,52'yi aştı.
Dolar yılbaşından bu yana yüzde 30 yükseldi
Haberler / Döviz
19 Temmuz 2022 Salı 10:54
Dolar/TL yeni güne 17,48 liradan başladıktan sonra yeniden 17,52'yi aştı. Küresel piyasalarda düşen risk algısı doların güçlenmesine neden olurken, dolar/TL kuru 17,56'nın üzerini test ederek 2022 yılının en yüksek seviyesini gördü. Dolar kuru yılbaşından bu yana yüzde 30'u aşan yükseliş kaydetti. Euro/TL ise 17,87'lerde seyrediyor. AVRUPA MERKEZ BANKASI'NIN KARAR HAFTASI ABD enflasyon verisinin ardından 109 seviyesini aşarak rekor kırdan dolar endeksi dün 107'ye geriledi. Geçen hafta 20 yılın ardından ilk kez 1'in altına gerileyen euro/dolar ise bu sabah itibarıyla 1.01'in üzerine çıktı. Uzmanlar perşembe günü faiz artırımına gitmesi beklenen Avrupa Merkez Bankası'nın faiz kararı kadar sıkılaşma adımları konusunda vereceği mesajların da euro üzerinde etkili olacağını belirtti.  

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
BORSA EKO DÜNYA BANKACILIK DÖVİZ ALTIN GÜNDEM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SİGORTA KRİPTO ŞİRKET HABERLERİ EKO ÇİZGİ GENEL
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 SiberGazete