SiberGazete

Döviz alımında ve satımında kimlik zorunluluğu getirildi

Döviz alımında ve satımında kimlik zorunluluğu getirildi
Haberler / Genel
12 Ekim 2021 Salı 19:11
Dolar’daki yükselişin önünü alamayan AKP rejimi yeni uygulamaları devreye sokuyor. Resmi Gazete’de yayımlanan “TÜRK PARASI KIYMETİNİ KORUMA HAKKINDA 32 SAYILI KARARA İLİŞKİN TEBLİĞ’e göre döviz bürolarından döviz alımlarında kimlik ibrazı zorunlu hale getirildi. Kapalıçarşı’da kararın uygulanmaya başladığı öğrenildi. Söz konusu uygulama ‘döviz alanların fişlendiği’ yönünde yorumlar yapılmasına neden oldu. Hazine ve Maliye Bakanlığı, Türk parası kıymetini koruma hakkında 32 sayılı kararda tanımlanan yetkili müesseseler olan döviz bürolarının çalışma düzenine ilişkin yönetmelikte değişiklikler yaptı. Resmi Gazete’nin bugünkü sayısında yayımlanan ve Türk parası kıymetini koruma hakkında 32 sayılı karara ilişkin tebliğde değişiklikler yapan tebliğe göre, B grubu yetkili müesseselerin faaliyet alnında düzenlemeler yapıldı.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
BORSA EKO DÜNYA BANKACILIK DÖVİZ ALTIN GÜNDEM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SİGORTA KRİPTO ŞİRKET HABERLERİ EKO ÇİZGİ GENEL
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 SiberGazete