SiberGazete

İran'dan 10-15 gün daha gaz yok!

İran'dan 10-15 gün daha gaz yok!
Haberler / Gündem
26 Ocak 2022 Çarşamba 22:48
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran'dan gaz akışının 10-15 gün içinde devam edeceğini belirtti. Erdoğan, NTV özel yayınında İran gazında yaşanan kesintiyle ilgili de soruları yanıtladı. Erdoğan konuyla ilgili şu ifadeleri kullandı: "İran'a borcumuz söz konusu değil. Tam aksine, bu iddialar yalandır. İran Cumhurbaşkanı ile görüştüm. En kötü şartlarda bir on gün esneme yaparsak atlatırız dedi. Öyle zannediyorum ki fevkalade bir durum olmadan on bilemediniz on beş gün içinde doğalgaz akışı devam edecek.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
BORSA EKO DÜNYA BANKACILIK DÖVİZ ALTIN GÜNDEM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SİGORTA KRİPTO ŞİRKET HABERLERİ EKO ÇİZGİ GENEL
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 SiberGazete