SiberGazete

LUNA, yeni Blockchain öncesi dip seviyelerde talep görmeye başladı

LUNA, yeni Blockchain öncesi dip seviyelerde talep görmeye başladı
Haberler / Gündem
23 Mayıs 2022 Pazartesi 11:50
UST ve LUNA, çöküş sonrası küsuratlı fiyatlarda işlem görmeye devam ederken hafta sonu işlemlerinde dip seviyelerde yüksek oranlı kazanımlar gördü. LUNA, son 24 saatte yüzde 55 değer artışı görürken ilk 100 kripto para arasında kalmaya devam eden UST, şu an yüzde 28 değer artışıyla ilk 100’de en çok değer kazanan kripto varlık konumunda. Yeni Blockchain öncesi dip seviyelerde olan LUNA ve UST’ye talep artıyor Terraform Labs'ın kurucusu Do Kwon'un ekosistemi yeniden canlandırmak için yola yeni bir Blockchain ile devam etme önerisinin, iki kripto paranın da olumlu fiyatlanmasına neden olduğu düşünülüyor. Plana göre Terra, yeni bir Blockchain olarak çatallanacak ve yeni ağda UST sabit kripto varlığı yer almayacak. Bu plan çerçevesinde geliştiriciler için de önemli teşvikler sunulacağı belirtildi. Yeni Blockchain için oylamanın hâlâ devam etmesine karşın teklifin kabul aşamasını aştığı görülüyor. Buna göre Terra, yüksek ihtimalle 27 Mayıs tarihinde yeni bir Blockchain olarak çatallanacak. Eski Blockchain de çalışmaya devam edecek olup mevcut LUNA tokenleri LUNA Classic olarak adlandırılacak.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
BORSA EKO DÜNYA BANKACILIK DÖVİZ ALTIN GÜNDEM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SİGORTA KRİPTO ŞİRKET HABERLERİ EKO ÇİZGİ GENEL
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 SiberGazete