SiberGazete

Rusya'dan Türkiye'ye 15 milyar dolar

Rusya Akkuyu santrali için Türkiye'ye 5 milyar dolar yolladı. 5 milyar dolar bugün geliyor., Geri kalan ise önümüzdeki hafta gelecek
Rusya'dan Türkiye'ye 15 milyar dolar
Haberler / Döviz
29 Temmuz 2022 Cuma 13:17
Bloomberg'in kaynaklara dayandırdığı haberine göre, Rusya Devlet Atom Enerjisi Kurumu(Rosatom), Akkuyu Nükleer Santrale yapılacak harcamalar için 15 milyar dolar gönderiyor. Bunun 5 milyar doları geçtiğimiz hafta ulaştı. 5 milyar doların da bu haftasonuna kadar ulaşması bekleniyor. Son kalan 5 milyar dolar ise önümüzdeki hafta gönderilecek. Bloomberg'e konuşan kaynaklara göre, Putin'in tahıl koridorundaki arabuluculuk rolü nedeniyle Erdoğan'a bir jest yapmak için bu süreçte rol aldığını söyledi. Bloomberg'e göre, Rosatom paranın bir kısmını vadesi gelen ödemelerde kullanacak. Geri kalanını ise Türkiye'de tutacak.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
BORSA EKO DÜNYA BANKACILIK DÖVİZ ALTIN GÜNDEM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SİGORTA KRİPTO ŞİRKET HABERLERİ EKO ÇİZGİ GENEL
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 SiberGazete