SiberGazete

Ucuz hizmet veren GSM şirketine engel çıkarttılar!

Türkiye GSM paketlerine yüzde 200'e varan zamları tartışırken, yarı fiyatına konuşma ve internet paketi satan GSM şirketini bloke ettiler.
Ucuz hizmet veren GSM şirketine engel çıkarttılar!
Haberler / Eko Dünya
10 Kasım 2024 Pazar 23:53
Türkiye'nin ilk gerçek Sanal Mobil Şebeke Operatörü NetGSM, sosyal medya hesapları üzerinden bir açıklama yaparak, baz istasyonu hizmeti aldığı mobil operatör tarafından , BTK Kurul Kararı'na rağmen engellendiğini açıkladı. Hizmet aldığı Türkcell'e oranla fiyatı oldukça düşük olan NetGSM şirketi, 5 Kasım 2024 tarihinden sonra Netgsm'e abone olanların baz istasyonuna erişiminin engellendiğini açıkladı. Şirket sosyal medya hesabından "Baz istasyonu hizmeti aldığımız mobil operatör, BTK Kurul Kararı'na RAĞMEN 5 Kasım 2024 tarihinden sonra Netgsm'e abone olanların baz istasyonuna erişimini engellemektedir. Anayasal hak olan haberleşmenin engellenmemesi ve BTK Kurul Kararı’nın ivedilikle uygulanmasını bekliyoruz." açıklaması yaptı. Sanal Mobil Şebeke Operatörü NetGSM Turkcell'den radyobaz hizmeti satın alıyor.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
BORSA EKO DÜNYA BANKACILIK DÖVİZ ALTIN GÜNDEM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SİGORTA KRİPTO ŞİRKET HABERLERİ EKO ÇİZGİ GENEL
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 SiberGazete