SiberGazete

Yabancı ekimde hisse sattı

Borsa İstanbul'da yabancı yatırımcılar ekim ayında 639 milyon dolar net satış yaptı. İşlem hacmi ise, 41,79 milyar dolar ile yılın en düşük seviyesinde gerçekleşti.
Yabancı ekimde hisse sattı
Haberler / Borsa
11 Kasım 2024 Pazartesi 23:15
Borsa İstanbul, ekim ayına ilişkin yabancı banka/aracı kurum veya şahıs nam ve hesabına gerçekleştirilen işlemleri açıkladı. Buna göre, yabancılar geçen ay 19 milyar 878 milyon 580 bin 183 dolar tutarında alım yaparken, 20 milyar 517 milyon 635 bin 497 dolar tutarında satım gerçekleştirdi. Böylece, ekim ayında yabancıların net satış işlemleri 639 milyon 55 bin dolar oldu. Yılın ilk 9 aylık döneminde ise, net satışlar 2,5 milyar dolar seviyesinde kaldı. Yabancıların toplam işlem hacmi, 41 milyar 789 milyon 99 bin 448 dolar ile yılın en düşük seviyesi olarak belirlendi. Yabancılar aynı ayda 119 milyon 296 bin 493 dolar tutarında yapılandırılmış ürün ve fon alırken, 139 milyon 864 bin 106 dolar satım yaptı.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
BORSA EKO DÜNYA BANKACILIK DÖVİZ ALTIN GÜNDEM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SİGORTA KRİPTO ŞİRKET HABERLERİ EKO ÇİZGİ GENEL
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 SiberGazete