SiberGazete

Yüksek enflasyon doları 17 sınırına taşıdı

BDDK'nın şirket dövizlerini satmalarına yönelik düzenlemesinden sonra gerileyen dolar yüksek enflasyonla yeniden yükselmeye başladı.
Yüksek enflasyon doları 17 sınırına taşıdı
Haberler / Döviz
5 Temmuz 2022 Salı 11:01
TUİK'in dün açıkladığı haziran ayı enflasyonun yüksek gelmesi  dolarda yeniden yükselişe neden oldu. Dolar bu sabah bir kez daha 17 sınırına davandı. BDDK'nın , şirket dövizlerine yönelik düzenlemesi nedeniyle 16.500 liraya kadar gerilen dolar bugün 16.967 TL'ye kadar yükseldi.  Dolara talebin borsadan çıkan yabancıların ve küçük çapta da olsa şirketlerin alımından kaynaklandığı belirtiliyor. Dolar, saat 11.00 itibariyle 16.940 TL'den işlem görüyor.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
BORSA EKO DÜNYA BANKACILIK DÖVİZ ALTIN GÜNDEM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SİGORTA KRİPTO ŞİRKET HABERLERİ EKO ÇİZGİ GENEL
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 SiberGazete