SiberGazete

Dolar kaldığı yerden devam ediyor: 17 TL

Dolardaki yükseliş sürüyor ve BDDK kararı sonrası ilk kez 17 liranın üzerine çıktı.
Dolar kaldığı yerden devam ediyor: 17 TL
Haberler / Döviz
5 Temmuz 2022 Salı 15:06
BDDK'nın elinde 15 milyon TL karşılığı döviz bulunduran şirketlerin kredi kullanamıylacağına yönelik kararından sonra dolar ilk kez 17 liranın üzerine çıktı. BDDK kararı öncesi 17 lira 350 kuruş olan dolar, saat 15.00 itibariyle yeniden 17 liranın üzerine çıkarak, 17 lira 020 kuruşu gördü. Doların yükselişinde dolar endeksinin güçlenmesi ve dün açıklanan enflasyon rakamları etkili oluyor.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
BORSA EKO DÜNYA BANKACILIK DÖVİZ ALTIN GÜNDEM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SİGORTA KRİPTO ŞİRKET HABERLERİ EKO ÇİZGİ GENEL
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 SiberGazete