SiberGazete

Dolarda Merkez yükselişi 17.600 TL

Merkez Bankası'nın toplantısına saatler kala dolarda yükseliş sürüyor.
Dolarda Merkez yükselişi 17.600 TL
Haberler / Döviz
20 Temmuz 2022 Çarşamba 15:36
Dolar Merkez Bankası'nın toplantısına saatler kala yükselişini sürdürüyor. Merkez Bankası'nın bir kez daha pas geçme olasılığının yüksek olması dolara olan talebin artmasına neden oldu. Dolar endeksinin 109'dan 106'ya kadar gerilemesine rağmen Türk lirası Amerikan doları karşısında değer kaybetmeye devam ediyor. Dolar saat 15.33 itibariyle 17.600 TL'yi gördü. Analistler Merkez Bankası'nın yarınki toplantıda da pas geçme olasılığını neredeyse tek seçenek olarak görüyorlar.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
BORSA EKO DÜNYA BANKACILIK DÖVİZ ALTIN GÜNDEM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SİGORTA KRİPTO ŞİRKET HABERLERİ EKO ÇİZGİ GENEL
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 SiberGazete