SiberGazete

Son 21 yılda altın 2 kez kaybettirdi

Son 21 yılda altın 2 kez kaybettirdi
Haberler / Altın
30 Mayıs 2021 Pazar 16:46

Son dönemde yeniden hareketlenen altın son 21 yılda yatırımcısına sadece iki kez kaybettirdi.
Son dönemin gözde yatırım araçlarından olan altın yükselişini sürdürürken, 21 yıllık süre içerisinde sadece iki yıl yatırımcısına kaybettirdiği ortaya çıktı.

2000 yılında bu yana altın trendine bakıldığında 2004 yılında yüzde 1'e yakın değer kaybettirdiği görülüyor. Altın yine 2013 yılında da yatırımcısına yüzde 13.4 oranında zarar ettirdi. 

EN YÜKSEK KAZANÇ 2001 YILINDA
21 yıllık süre içerisinde yatırımcısına hep kazandıran altın en fazla kazancı 2001 yılında sağladı. Altın o yıl yüzde 122.8 gibi müthiş bir kar ettirdi.  Altın bir daha bu kadar sert bir yükselişi yakalayamaz iken, 2020 yılında da yüzde 52 getiri sağladı.


YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
BORSA EKO DÜNYA BANKACILIK DÖVİZ ALTIN GÜNDEM YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ SİGORTA KRİPTO ŞİRKET HABERLERİ EKO ÇİZGİ GENEL
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 SiberGazete